آموزش تشخیص بیماری از طریق زبان

0
40

در واقع زبان یکی از ابزارهای مهم برای تشخیص بیماری در طب سنتی است. پزشکی که در این زمینه تخصص دارد، بعد از تجزیه و تحلیل وضعیت کلی زبان، بیماری را تشخیص می‌دهد. این روش تشخیص بیماری یک روش ارزان و بدون درد است که در سیستم‌های مختلف پزشکی سنتی مانند طب سوزنی، آیورودا و … به کار می‌رود-طب سنتی-طب ایرانی-زبان شناسی-بیماری و درمان-دانلود-آموزش-پزشکی-پرستاری

تشخیص علائم بیماری از طریق زبان 

تکه های سفید روی زبان ،وجود مو روی زبان،زبان سیاه، زبان قرمز روشن، زبان سوخته، زبان ناهموار و…….همه بیانگر بیماری یا وجود مشکلی در بدن هستند و ما به همه اینها در این پکیج پرداخته ایم.

اگر زبانتان بدون برآمدگی های کوچک است، به شکل هموار و رنگ قرمز در می آید. در صورتیکه دچار کمبود آهن، اسید فولیک یا ویتامین های ب هستید، زبانتان صاف می شود. علاوه بر اینها، عفونت، بیماری سلیاک و بعضی داروها هم علل این عارضه هستند. اگر زبانتان از تکه های صاف و برجسته تشکیل شده، پس زبان جغرافیایی دارید.

این علائم گاهی همراه با درد و احساس سوختگی همراه هستند. این عارضه در اغلب موارد بیضرر است، اما در بعضی موارد با بیماریهای پسوریاسیس و لیکن پلان (بیماریهای جدی التهابی پوست) در ارتباط اند.

خرید و دانلود بسته فیلمهای آموزشی راهنمای تشخیص علائم بیماری از طریق زبان

محتویات این بسته

این بسته ارزشمند شامل 100 دقیقه آموزش ویدویی در 7 قسمت بوده که با مشاهده آن تشخیص صحیح بسیاری از بیماریها به سادگی و با میانگین بالایی صورت خواهد گرفت.

با اطلاعاتی که “پکیج راهنمای تشخیص علایم بیماری از طریق زبان”در اختیار شما قرار می دهد علم شما را در تشخیص بیماری افزایش داده لذا قادر خواهید بود با شناسایی تغییرات جسمی خود به سرعت مانع پیشرفت بیماری شوید.

گروه علوم پزشکی طب لاین، ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و طب سنتی با بهترین کیفیت می باشد. برای خرید این بسته آموزشی، به آیکون خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در گروه علوم پزشکی طب لاین تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام گروه علوم پزشکی  و پرستاری طب لاین24

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید