آموزش دوران سالمندی-نگهداری سالمند

0
140
آموزش دوران سالمندی- نگهداری سالمند-آموزش-مراقبت از سالمند-پرستار-خدمات پرستاری-پرستار منزل-خدمات بازنشستگان-حمایت دولت
آموزش دوران سالمندی- نگهداری سالمند-سالمند-آموزش-مراقبت از سالمند-پرستار-خدمات پرستاری-پرستار منزل-خدمات بازنشستگان-حمایت دولت

برای همیشه به مشکلات دوران سالمندی و مراقبت از سالمند خاتمه دهید

جمعیت ایران نیز در حال حاضر در مرحله انتقال ساختار سنی از جوانی به میان سالی و سالخوردگی است. بر مبناي فرض رشد حد متوسط طی دهه هاي 2040 و 2050 حدود 25 درصد از کل جمعیت ایران در گروه هاي سنی بالاي 60 سال خواهد بود که بسیار بیشتر از میانگین جهانی نیزمی شود. به طوريکه بر اساس آمارها، جمعیت سالمندان ایران از سال1419 رشد سریع تري نسبت به سایر جهان به خود می گیرد و تا سال 1424 میانگین رشد سالمندان کشور از میانگین جهانی سبقت گرفته و 5 سال بعد حتی از رشد آسیا هم جلو میزند.درگذشته اخلاق عمومی و فرهنگ جامعه ایجاب می کرد که از سالمند حمایت شود اما اکنون بدنبال تغییرات فرهنگی و اجتماعی – اقتصادی مراقبت و حمایت از سالمندان هم دچار تحول شده است-سالمند-آموزش-مراقبت از سالمند-پرستار-خدمات بازنشستگان-حمایت دولت -خدمات پرستاری-پرستار منزل-خدمات بازنشستگان-حمایت دولت

ورود به دوران سالمندی:

با توجه به اینکه ساختار خانواده ها امروزه از گسترده به هسته ای تغییر شکل داده اند، شاهد دو پدیده عمده هستیم:

اولا: روابط خانوادگی با اقوام بخاطر سبک شهرنشینی و شاغل بودن اعضای خانواده کمتر شده که این خود باعث از دست دادن بسیاری از حمایت های عاطفی و روانی میشود که متعاقبا سبب تنهایی بیشتر افراد در سالمندی خواهد شد.

دوما: به دنبال کاهش فرزند آوری در خانواده های هسته ای، شانس حمایت عاطفی و مالی هم از طرف فرزندان هم کم خواهد شد.پس باید چکار کنیم؟افراد 50-55 ساله امروز سالمندان ده سال دیگر این کشور خواهید بود!!!

با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و عدم تسهیلات کافی دولتی یا خدمات بازنشستگان، آیا برنامه ریزی خاصی کرده اید؟آیا بدنبال ناتوانی های مختلف دوران سالمندی، هنوز امید به حمایت فرزندان و ساختارهای اجتماعی دارید؟

خرید و دانلود بسته فیلمهای آموزشی مراقبت از سالمند در منزل

با توجه به اینکه تغییرات فرهنگی در جامعه امروزی با سرعت بیشتری در جریان است و سطح تحصیلات خانواده ها نیز بالاتر رفته،زمان بسیار مناسبی برای ایجاد یک فرهنگ اجتماعی مناسب برای دوران سالمندی است.”گروه پزشکی طب لاین24″ با عنایت بر این مسئله برآن شده که:

گام به گام تمامی نکات پزشکی و پرستاری دوران سالمندی را به شما هم وطنان عزیز بصورت آنلاین آموزش دهد و این آموزش اختصاصی برای هر فرد هست. یعنی آموزشی که شما بر اساس سن و جنس و مزاج و مشکلات جسمی و روحی زمان حال خود میگیرید با آموزش دیگری، متفاوت خواهد بود.

شما می توانید با شرکت در این دوره آموزشی دوران سالمندی بی دردسر و آرامی را برای خود فراهم آورید.

آموزش مراقبت از سالمند در منزل:

طبیعتا زندگی سالمند در خانه خویش در کنار فرزندان به شدت فرهنگی‌تر و پرمعناتر و و قطعا دارای پیامد‌های سلامت روان بهتری است.اما با توجه به شاغل بودن اعضای خانواده، مشکلات مالی و اقتصادی و این که بعضی از مراقبین خانوادگی خود در سنین سالمندی قرار دارند، چالش های فراوانی ایجاد شده است.”گروه پزشکی طب لاین24 “برای کمک به رفع این معضلات:

با برگزاری دورهای آموزش مراقبت از سالمند بصورت حضوری و غیر حضوری ،گام به گام تمام جزئیات پزشگی و پرستاری مراقبت از سالمند را به شما آموزش خواهد داد.توجه داشته باشید آموزش ها کاملا اختصاصی با سالمند شما خواهد بود و با سالمند دیگر متقاوت می باشد.با شرکت در این دوره ها شما “رایگان” از مشاوره آنلاین پزشکی و پرستاری بهره مند خواهید شد و خدمات پرستاری با تخفیف ویژه ارایه می شود.

«با آموزش درست مهارت های پرستاری ،از عزیزان سالمندمان درست نگهداری و مراقبت کنیم»

سالمند-آموزش-مراقبت از سالمند-پرستار-خدمات پرستاری-پرستار منزل-خدمات بازنشستگان-حمایت دولت

https://www.instagram.com/tebline24

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید