اورژانس های چشم در سالمندان

0
361
اورژانس های چشم در سالمندان-آب مروارید
اورژانس های چشم در سالمندان-آب مروارید

اورژانس های چشم در سالمندان

اورژانس های چشم درسالمندان:مراقبت های چشمی یکی از این موارد به شمار می رود که باید از سن 50 سالگی به عنوان یکی از اولویت های زندگی سالمندان مورد توجه قرار بگیرد.(مراقبت چشم در سالمندان-مهم ترین اورژانس های چشم در سالمندان-آب مروارید-عفونت چشم-کاتاراکت)

https://www.instagram.com/tebline24/

مهم ترین اورژانس های چشم سالمندان شامل موارد زیر هستند:

  • تبدیل آب مروارید به آب سیاه
  • خشکی چشم
  • احساس سوزش و خارش
  • آب سیاه حاد که بر اثر تنگی زاویه چشم از داخل ایجاد می شود
  • عفونت های چشمی و” ناراحتی پلک است.
  • زخم های روی قرنیه که از سن 50 سالگی شروع می شود ممکن است افراد سالمند را آزار دهد. در این موارد چشم آنها نیاز به مراقبت های بیشتری دارد و ضروری است ایشان به طور مرتب توسط چشم پزشک متخصص ویزیت شوند.

(اورژاتس های چشم در سالمندان)

انواع سلولیت های چشمی

(نکته): در عفونت های چشمی، “منطقه جغرافیایی محل زندگی نیز اهمیت داشته و مؤثر است. به عنوان مثال افرادی که در” شمال کشور زندگی می کنند، بیشتر احتمال دارد که با زخم های قرنیه مواجه شوند؛ در بین این زخم ها نیز انواع قارچی شیوع بیشتری دارد و علت آن هم شرایط طبیعی محیط سکونت آنها است.

*همه ضربه های وارد به چشم اهمیت دارند و باید جدی گرفته شوند اما اگر ضربه از ناحیه سر وارده شود ابتدا باید متخصص مغز و اعصاب فرد را معاینه کند و در مراحل بعدی درمان های چشمی اعمال شود، چرا که ممکن است حیات بیمار به دلیل صدمات وارد به مغز تهدید شود.

*همه افراد باید در دوره های زمانی 6 ماه تا یک ساله به چشم پزشک مراجعه کنند، اما دقت در این مورد، برای سلامت سالمندان ضروری تر است.(مراقبت چشم در سالمندان-مهم ترین اورژانس های چشم سالمندان-آب مروارید-عفونت چشم-کاتاراکت)

 

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید