علل کوچک شدن سایز سینه در زنان

3
30364
علت کوچک شدن سینه در زنان | علت کوچک شدن سایز سینه | سایت اطلاعات پزشکی طب لاین-هورمون استروژن-بیماری های تخمدان
علت کوچک شدن سینه در زنان | علت کوچک شدن سایز سینه | سایت اطلاعات پزشکی طب لاین-هورمون استروژن-بیماری های تخمدان

علل کوچک شدن سایز سینه در زنان

  • اگر متوجه شده اید که سینه های شما در حال آب رفتن یا کوچک تر شدن هستند و به دنبال علت کوچک‌شدن سایز سینه خود هستید باید بدانید که احتمالا شما در حال کاهش وزن یا کاهش میزان هورمون استروژن هستید. اگر علت هیچ یکی از اینها نبود انجام تست سندرم  تخمدان پلی کیستیک ضروری است چرا که نادیده گرفته شدن این مشکل منجر به بروز خطرات جدی خواهد شد.

برای بررسی این موضوع میتوانید به یک پزشک زنان و زایمان مراجعه فرمایید. یا پیش از آن درباره سندرم تخمدان پلی کیستیک در سایت اطلاعات پزشکی طب لاین بخوانید.

  • علت دیگر کوچک شدن سینه ها در زنان و کم شدن سایز سینه میتواند مصرف بیش از حد قهوه باشد. در همین رابطه تحقیقی در بریتانیا صورت گرفت و ثابت شد که زنانی که روزانه 3 فنجان قهوه مصرف میکنند سینه هایشان به نسبت سایر خانم ها کوچکتر می شود یا به اصطلاح آب می رود.

اثرات هورمونی در اندازه و سایز سینه دختران

  • اگر هورمون استروژن در دوزهای کافی مصرف شود، می‌تواند با تحریک رشد بافت سینه، اندازه پستان را افزایش دهد. با این وجود استفاده از هورمون استروژن از این طریق، بی‌خطر نیست. زیرا هنگامی که سلول‌های بافت سینه برای رشد تحریک می‌شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که به سلول‌های سرطانی تبدیل شوند.
  • زنانی که استروژن کافی برای افزایش سایز سینه‌های خود مصرف کرده‌اند، خطر ابتلا به سرطان سینه در خود را تا حد زیادی افزایش داده‌اند.

طب لاین24، سایت اطلاعات پزشکی جامع و پویا میباشد که سعی دارد در موارد مختلف پزشکی، پرستاری، ارتوپدی، آزمایشگاهی، اطفال، پوست و درمان … مفید ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

انواع محصولات افزایش رشد سینه ها-تجهیزات پزشکی-با مناسب ترین قیمت موجود است.با طب لاین24 تماس بگیرید.

https://www.instagram.com/tebline24/

3 دیدگاه ها

  1. سلام
    من یک دختر ۱۸ ساله هستم
    و در خانواده پدری و مادری همه سینه های بزرگ داشتند
    و خودم هم تا ۱۷ سالگی یعنی یک سال پیش سینه بزرگ داشتم
    ولی یکهو بصورت کاملا عجیبی
    سینه و باسنم آب شد
    میشه راهنمایی کنید کع دلیل چیه‌
    و چکار باید بکنم

    • سلام موارد زیادی بخصوص تغییرات هورمونی تو این موارد تاثیر گذارند.باید بررسی ها هورمونی و در صورت نیاز عکس برداری ها لازم انجام بشه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید