متخصص جراح قلب

0
395
جراح قلب - پزشکی - درمان بیمار - متخصص جراحی قلب

متخصص جراحی قلب، در معالجه بیماری ها و اختلالات مادرزادی قلب تخصص دارد. یک جراح قلب مجرب و کارکشته، قادر است با به کارگیری مهارت های خود موجب بهبودی، طولانی شدن عمر و نجات جان بیماران شود. متخصص جراحی قلب، لازم است برای تشخیص و مانیتورینگ بیماران خود، یک سری آزمایشات پزشکی انجام دهد. در ادامه شما را با متخصص جراح قلب آشنا می‌کنیم. گروه کادر درمان بیمار و پرستاری و متخصصین علوم پزشکی طب لاین می تواند شما را در مباحث پزشکی راهنمایی کنند.

متخصص جراحی قلب

اولین وظیفه یک جراح قلب، درمان بیمار از طریق جراحی است، اما با انجام عمل جراحی، وظیفه جراح به پایان نمی رسد. متخصص جراحی قلب همچنین نقش مهمی در آموزش بیماران داشته و باید آن ها را از نحوه حفظ سلامتی بعد از عمل جراحی آگاه سازد. متخصص جراحی قلب، در ابتدا در رشته جراحی، و سپس تخصص جراحی قلب آموزش می بیند و قادر است بر روی قلب، ریه ها، مری، رگ های خونی و سایر اندام ها در حفره سینه، جراحی انجام دهد. یک متخصص جراح قلب مجرب، در ابتدا قبل از هر گونه اقدامی، باید با انجام یک سری آزمایشات بر روی بیماران، از نیاز به عمل جراحی اطمینان حاصل کند. جراح قلب علاوه بر انجام جراحی های پیچیده، باید به طور دائم و پیوسته با بیماران در ارتباط بوده و به آن ها در مدیریت سلامتی کلی‌شان کمک کند.

ویژگی های یک متخصص جراحی قلب خوب 

یک متخصص جراح قلب کارکشته و قابل اعتماد، در ابتدا باید در جراحی خبره باشد. جراح باید از مهارت های فنی و قدرت تصمیم گیری بالا، توانایی کار گروهی و توانایی حل سریع مشکلات پیچیده تحت فشار زیاد برخوردار بوده و مسئولیت پذیر باشد. جراح قلب باید با تکیه بر دانش، تجربه و قدرت تصمیم گیری در لحظه، تصمیمات مهمی در مورد شرایط بیمار اتخاذ نماید.

  • دانش دقیق در مورد فیزیولوژی سیستم تنفسی ،قلبی
  • توانایی خواندن اسکن های پیچیده و غیرمعمول و سایر اطلاعات رادیولوژی
  • توانایی درک جدیدترین تجهیزات جراحی و فناوری
  • برخورداری از مهارت های اساسی جراحی مانند ثبات، قدرت و مهارت دست ها

همچنین انتظار می رود که جراح قلب در مهارت ها و توانایی های غیر فنی نیز تسلط کافی داشته باشد.

مهارت های یک متخصص جراح قلب 

  • توانایی رهبری
  • اطلاع از وضعیت و پیچیدگی های اقتصادی سیستم مراقبت های بهداشتی نوین، از جمله رابطه بیمارستان و دولت و عوامل موثر در تصمیمات بیمارستان
  • توانایی آموزش موثر به رزیدنت های جراحی
  • توانایی برقراری ارتباط با بیماران
  • اطمینان خاطر بخشیدن به بیماران

طب لاین گروه کادر درمان علوم پزشکی و متخصصین  :

گروه آموزشی علوم پزشکی و پرستاری طب لاین ،ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و طب سنتی با بهترین کیفیت میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستاگرام گروه کادر درمان علوم پزشکی و پرستاری طب لاین

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید