نانو تیوب‌های کربن برای تحریک های نورون‌های درون مغز

0
555
نانو تیوب‌های کربن برای تحریک های نورون‌های درون مغز - گروه کادر درمان پرستاری و پزشکی طب لاین - بیماری

نانو تیوب‌های کربن برای تحریک های نورون های درون مغز وارد صنعت ریسندگی شدند یکی از امکانات جالب در فیلد مغز و توانایی خواندن سیگنال و تحریک جداگانه اعصاب در حیوانات زنده و انسان ها برای مدت طولانی است. استفاده از چنین تکنولوژی می تواند به طرز باور نکردنی بسیار پر کاربرد بوده و درمان بسیاری از بیماری ها را در آینده نزدیک ممکن می کند. اما سوزن های سخت با بیس تنگستن امروزه بسیار بزرگ آزار دهنده هستند و برای زمان طولانی نمی توانند در مغز باقی بمانند. گروه کادر درمان پرستاری و متخصصین علوم پزشکی طب لاین می تواند شما را در مباحث پزشکی و پرستاری راهنمایی کنند. در ادامه به مبحث نکاتی در مورد نانو تیوب‌های کربن برای تحریک های نورون‌های درون مغز میپردازیم.

نانو تیوب‌های کربن برای تحریک های نورون‌های درون مغز

تکنولوژی های دیگر نیز به دلیل از دست دادن تونایی ارتباط خوب با سلولهای مغز، برای زمان طولانی مناسب نیستند. محققان دانشگاه Western Case Reserve در اوهایو، سیمهای میکروسکوپی را ساخته اند، که مانند نخی از نانولوله های کربنی انعطاف پذیر ساخته شده اند. عرض آنها 0.01 عرض موی انسان است و از آنجا که جهت ضبط فعالیت الکتریکی اعصاب اصلی در سیستم عصبی اتونومیک مغز موشهای زنده به مدت چند ماه مورد استفاده قرار گرفتند، بسیار سازگار به نظر می رسند.

نخ نانو تیوب کربن کار گذاشته شده در عصب واگوس یک موش

سیم ها دور سوزنهای تنگستن پیچیده شده و با کمک سوزن وارد می شوند. سپس سوزن ها به عقب کشیده شده و سیم ها در جای خود قرار میگیرند. سیم ها توسط کشیدن نانو تیوب های کربن در ماشینی تولید می شوند که آنها را به نخ تبدیل می کند، فرایندی بسیار شبیه به روش تولید پارچه در صنعت پوشاک.

طب لاین گروه کادر درمان بیماری و متخصصین علوم پزشکی و پرستاری :

گروه آموزشی علوم پزشکی ، کادر درمان پرستاری و روانشناسی طب لاین ،ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و داروشناسی با بهترین کیفیت میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستاگرام گروه کادر درمان بیماری با متخصصین علوم پزشکی و پرستاری طب لاین

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید