نکات مهم در رابطه با اپیوئیدها(مخدرها)

0
655
تاثیر اینتوباسیون بر مصرف اپیوئیدها | دپرسیون تنفسی و اینتوباسیون | مصرف مواد مخدر | اطلاعات پزشکی طب لاین - پرستاری - اپیوئیدها - مصارف بالینی مخدرها - اثرات مخدر ها - درمان
تاثیر اینتوباسیون بر مصرف ایپویید ها و دپرسیون تنفسی در اطلاعات پزشکی طب لاین

در مسمومیت با اپیوئید ها یا همان مصرف مواد مخدر در صورت دپرسیون تنفسی و CNS اگر نالوکسان در دسترس نبود یا تهیه ی آن با تاخیر باشد و یا موثر نباشد باید لوله گذاری داخل تراشه (اینتوباسیون) انجام شود. اما اینتوباسیون چیست؟ آیا لوله گذاری داخل تراشه برای درمان دپرسیون تنفسی موثر است؟ در ادامه مقاله درباره نکات مهم اپیوئیدها صحبت خواهیم کرد. برای خواندن آخرین مطالب و دریافت آخریت اطلاعات پزشکی با طب لاین همراه باشید. گروه کادر درمان پرستاری و متخصصین علوم پزشکی طب لاین می تواند شما را در مباحث پزشکی و پرستاری راهنمایی کنند.

مسمومیت با اپیوئیدها و دپرسیون تنفسی

اینتوباسیون یا لوله گذاری داخل تراشه موثر ترین ، مطمئن ترین و پیشرفته ترین روش مدیریت راه هوایی در بیماران دچار کاهش سطح هوشیاری ، آپنه تنفسی و بیماران دچار ایست قلبی و تنفسی است و تنها شکل قطعی سازماندهی راه هوایی می باشد.

آیا لوله گذاری داخل تراشه برای درمان دپرسیون تنفسی موثر است؟

ممکن است به طراحی سوال اعتراض کرده و بگویید قبل از اینتوبه باید مریض هایپرونتیله بشه! بله درست، ولی هدف  این است که در صورت در دسترس نبودن نالوکسان در بیماری که با اپیوئید ها مسموم شده یا همان مسموییت دراثر مصرف مواد مخدر ، دچار دپرسیون تنفسی و CNS شده اند، اقدام بعدی اینتوبه کردن مریض می باشد.  اطلاعات پزشکی طب لاین در تلاش است تا بهترین و بروز ترین اطلاعات را در زمینه مراقبت ویژه بیمارستانی در اختیار شما قرا دهد.

طب لاین گروه کادر درمان بیماری و متخصصین علوم پزشکی و پرستاری :

گروه آموزشی علوم پزشکی ، کادر درمان پرستاری و روانشناسی طب لاین ،ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و داروشناسی با بهترین کیفیت میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستاگرام گروه کادر درمان بیماری با متخصصین علوم پزشکی و پرستاری طب لاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید