خرید و دانلود بسته فیلمهای آموزشی مراقبت از سالمند در منزل

    0
    738
    سالمند-پرستار-نگهداری از سالمند-خدمات پرستاری-آموزش-بیماری و درمان-دانلود 
    سالمند-پرستار-نگهداری از سالمند-خدمات پرستاری-آموزش-بیماری و درمان-دانلود 

    صفر تا صد مراقبت از سالمند در منزل با کمترین هزینه

    با توجه به حساسیت ویژه سنین سالمندی، نیاز به بهیار و یا پرستار سالمند در منزل امروزه به وفور حس می‌شود. مسلما یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانوادها، مراقبت اصولی و بی عارضه از عزیر سالمند یا بیمارشان با کمترین هزینه است-سالمند-پرستار-نگهداری از سالمند-خدمات پرستاری-آموزش-بیماری و درمان-دانلود 

    گروه آموزشی علوم پزشکی و پرستاری طب لاین، ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و طب سنتی با بهترین کیفیت می باشد. برای خرید بسته مراقبت از سالمند در منزل و بهره گیری از خدمات رایگان ، به آیکون خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در گروه علوم پزشکی طب لاین24 تماس حاصل فرمایید.

    با خرید این پکیج از تخفیف خدمات پرستاری بهرمند شوید.

    بسته مراقبت از سالمند در منزل

    • فرآیند ومشکلات شایع سالمندی، دیابت، مشکلات فشار خون در سالمندان
    • مراقبت از پوست و درمان زخم بستر، عفونت ادراری و راهکارها، بی اختیاری ادرار و مدفوع و نحوه رسیدگی و مراقبت آن.
    • مشکلات بیخوابی،افسردگی،آلزایمر و راهکارها پیشگیری از انواع سکته
    • مراقبت های پرستاری پس از سکته قلبی و مغزی در سالمندان
    • نحوه راه اندازی بیمار پس از سکته
    • نحوه کاربرد تجهیزات پزشکی لازم، تزریق انسولین، نیازهای تغذیه ای سالمند
    • جلوگیری از دهیدراته شدن بیمار یا سالمند آموزش معاینات دوره ای
    • آموزش استاندارد سازی خانه، پیشگیری از سقوط و افتادن
    • راهنمای حمام دادن و نظافت سالمند، سرویس بهداشتی، تعویض پوشک
    • مراقبت از سالمند بستری و ناتوان و صدها مطلب دیگر….

    با خرید و دانلود این پکیج آموزشی، هزینه های نگهداری از عزیز سالمند-بیمار خود را کاهش دهید و برای همیشه از پشتیبانی رایگان ما در زمینه مراقبت، نیروی پرستاری، تجهیزات، معرفی مراکز و….. برخوردار شوید.

    وظایف پرستار سالمند -بیمار در منزل

    پرستار سالمند به شخصی گفته می‌شود که بصورت کلی وظیفه نگهداری، مراقبت و انجام امور شخصی سالمند- بیمار در منزل را به عهده دارد. پرستاران سالمند از نظر تخصص و تحصیلات به چند دسته: مراقب و نگهدار، بهیار، پرستار طبقه‌ بندی می ‌شوند که با توجه به شرایط جسمانی سالمند می‌توانند به وی خدمات ارائه کنند. بطور مثال اگر پدر و مادر عزیز شما به لحاظ جسمانی در سلامت هستند و صرفا برای انجام امور شخصی و منزل خود نیاز به کمک و همراهی دارند، مراقب سالمند به خوبی از عهده انجام چنین اموری برخواهد آمد. اما گاها سالمند در منزل مشکلات فیزیکی دارد که نیازمند مراقبت‌های پرستاری در منزل است. در اینصورت نیاز به یک بهیار و یا پرستار متخصص در منزل بوده تا امور درمانی و پزشکی ایشان را در خانه به انجام رساند.

    رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل

    در صورتیکه سالمند تحت نظر پزشک باشد و از داروهای خاصی استفاده می‌ کند ،مراقب طبق زمانبندی مشخص شده توسط پزشک معالج دارو را به بیمار یادآوری می‌ کند و وظیفه دارو دادن به وی را برعهده خواهد داشت. علاوه بر این مراقب سالمند موظف است در صورت نیاز بصورت روزانه و هفتگی فشار خون و یا میزان قند خون وی را اندازه‌ گیری نماید.آگاهی از عوارض دارویی، پبشگیری از تداخل دارویی و نحوه استبل کردن سالمند از مواردی هست که یک مراقب باید از آن آگاهی کامل داشته باشد و ما همه اطلاعات لازم را در این پکیج جمع آوری کرده ایم.

    محتوای بسته مراقبت از سالمند در منزل

    این بسته ارزشمند حاوی 270 دقیقه فیلم آموزشی کاربردی و 60 صفحه نکات کاربردی که حاصل سالها مطالعه و تحقیق و تجربه پزشکان ، پرستاران و محققان در حوزه نگهداری و سلامت سالمندان می باشد.سالمند-پرستار-نگهداری از سالمند-خدمات پرستاری-آموزش-بیماری و درمان-دانلود 

    پس از خرید کلیه فیلمهای آموزشی را می توانید مشاهده و دانلود نمایید.

    اینستاگرام گروه آموزشی علوم پزشکی و پرستاری و طب سنتی 

    100000 تومان – خرید