خرید و دانلود بسته فیلمهای آموزشی صداهای قلبی با زیرنویس فارسی

    0
    690
    آموزش صداهای قلبی-تشخیص بیماری-از طریق صدای قلب-علائم بیماری قلبی-زیر نویس فارسی صداهای قلبی-دریچه های قلبی
    آموزش صداهای قلبی-تشخیص بیماری-از طریق صدای قلب-علائم بیماری قلبی-زیر نویس فارسی صداهای قلبی-دریچه های قلبی

    صداهای قلبی صداهایی هستند که از حرکت جریان خون در قلب و عروق محیطی تولید می‌شوند و هنگام سمع قلب با گوشی پزشکی ممکن است شنیده شوند. این صداها می‌توانند طبیعی یا غیرطبیعی باشند. سوفل قلب به صداهای غیر عادی قلب گفته می‌شود که در اثر گردش متلاطم خون در بدن ایجاد می‌شود مانند سوفل سیستولیکی که در بیماران دچار تنگی دریچه آئورت شنیده می‌شود.آموزش صداهای قلبی-تشخیص بیماری-از طریق صدای قلب-علائم بیماری قلبی-زیر نویس فارسی صداهای قلبی-دریچه های قلبی

    فیلمهای آموزشی این پکیج شما را قادر به شناخت و درمان نوع بیماری با معاینه و شنیدن صداهای قلب بیمار مینماید. گروه علوم پزشکی طب لاین، ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و داروشناسی با بهترین کیفیت می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت بسته صداهای قلبی با زیرنویس فارسی، به آیکون قیمت و خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در گروه علوم پزشکی طب لاین تماس حاصل فرمایید.

    صداهای قلبی

    صداهای طبیعی قلب یعنی صدای اول و دوم عمدتاً در اثر بسته شدن دریچه های قلب شنیده می شود . فاصله بین صدای اول و دوم با زمان سیستول مطابقت دارد و این زمان به طور طبیعی کوتاهتر از زمان بین صدای دوم و اول (دیاستول) است. اگر سرعت ضربان افزایش یابد، زمان دیاستول کوتاه می شود.

    بررسی 4 نوع صدای قلب طبیعی:

    اصولا ۴ نوع صدای قلب طبیعی وجود دارد و در شرایط فیزیولوژیک در فواصل سیستول و دیاستول سکوت وجود دارد. در بیماری های بطنی ممکن است به وجود صدای اضافی در زمان سیستول و دیاستول پی برد که آنها را صداهای گالوپ اسنپ و کلیک می‌نامند. تنگی دریچه قلب شدید یعنی زمانی که دریچه باید باز باشد و باز ماندن شکاف دریچه، وقتی باید بسته باشد، باعث ایجاد صداهایی می شود که آنها را سوفل می نامند. در این پکیج صداهای قلبی و نحوه تشخیص انواع بیماری قلبی از طریق آن توضیح داده شده است.

    محتوای بسته

    آموزشهای ویدویی این بسته برای همه دست اندرکاران حوزه سلامت ، پزشکان ، پرستاران و … کاملا کاربردی و مهم می باشد. عناوین این بسته به شرح زیر می باشد:

    • صدای انتقالی Split S2
    • پرولاپس دریچه میترال
    • تنگی آئورت
    • تنگی میترال
    • صدای ثابت split S2
    • رگورژیتاسیون قلبی
    • صدای مرمر هولوسیستولیک
    • صدای نرمال قلبی
    • صدای قلب S3
    • صدای قلب S4

    پس از خرید کلیه فیلمهای آموزشی را می توانید مشاهده و دانلود نمایید.آموزش صداهای قلبی-تشخیص بیماری-از طریق صدای قلب-علائم بیماری قلبی-زیر نویس فارسی صداهای قلبی-دریچه های قلبی

    بسته صداهای قلبی با زیرنویس فارسی در گروه علوم پزشکی طب لاین، ارائه دهنده انواع پکیج های پزشکی ، پرستاری و داروشناسی با بهترین کیفیت موجود است. جهت خرید بسته صداهای قلبی با زیرنویس فارسی با گروه پزشکی ما تماس بگیرید.

    اینستاگرام گروه علوم پزشکی طب لاین24

    20000 تومان – خرید