سازمان حقوق بشر-سازمان بهداشت جهانی -یونیسف فقط یک دروغ جهانی هستند

0
10
کشتار زنان و کودکان غزه
واقعیت سازمان حقوق بشر-سازمان بهداشت جهانی -یونیسف در جنگ و کشتار مردم غزه- زنان و کودکان-به سرکردگی اسراییل و امریکا-رژیم صهیونیستی

واقعیت سازمان حقوق بشر-سازمان بهداشت جهانی -یونیسف

ما سه تا ارگان رسمی حمایت از انسان ها تو کل جهان داریم: سازمان حقوق بشر-سازمان بهداشت جهانی و یونیسف،حالا بیاییم یه بررسی اجمالی از عملکرد این سازمان ها در طی سال های جاری و بویژه در طی جنایات رژیم صهیونیستی و امریکا در غزه بکنیم.با طب لاین24 در این موضوع همراه باشید .

حقوق بشر

حقوق بشر بعنوان قیام و واکنش هایی علیه تجاوز ها و سوء رفتارهای جدی و گسترده پدید آمده است.حقوق بشر بر این بنا شده است که همه انسانها حق و حقوق جهانی که برای همگان مشابه است صرفنظر از جنسیت، گرایش جنسی، فرهنگ، قومیت یا سایر چیزهایی که میتواند باعث شود که انسان خود را از سایرین متمایز کند، دارند. خیلی از مواردی که در این اعلامیه راجع به حقوق بشر آمده است در باره این است که چیزهای وحشتناکی که طی جنگ جهانی دوم رخ داد نبایستی دوباره اتفاق بیفتد……خب به لطف شعارهای پوچ و تو خالی این سازمان ما شاهد موج عظیمی از سلاخی انسان ها بویژه کودکان و زنان بی دفاع هستیم!

تصاویری از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه :: نورنیوز

سازمان جهانی بهداشت

اساسنامهٔ سازمان جهانی بهداشت هدفش را دستیابی مردم به بیشترین سطح سلامت ممکن بیان می‌کند. الان به لطف این سازمان از زمان شیوع کرونا انواع داروها و واکسن روی انسان ها آزمایش شد و در حال حاضر هم به لطف این سازمان شاهد سطح بالایی از بهداشت بین کودکان و زنان غزه زیر بمب های بیولوژیکی،فسفری و غیره همراه با قطع ،آب و برق و غذا و دارو هستیم!

تمام قربانیان حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه «غیرنظامی» بودند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

یونیسف

یونیسف بیشتر در راستای سیاست حمایت از حقوق کودکان حرکت می‌کند.در حال حاضر یونیسف ۵ اولویت اساسی را دنبال می‌کند: ۱) بقاء و رشد کودکان ۲) آموزش و تحصیلات پایه ۳) برابری جنسی ۴) حفاظت از کودکان در برابر خشونت، سوء استفاده و تجاوز ۵) HIV / ایدز

در حال حاضر ما عملکرد یونیسف رو هم در کمک به ادامه کشتار کودکان غزه دیدیم!

10 روز جنایت جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه :: نورنیوز

 جامعه انسانی از این همه فریب و دروغ جنایت به تهوع افتاده است.تمام این سازمان صرفا عاریتی هستند و چیزی جز اسم و نام نداشته اند ،تمام فعالیت هاشان از زمان تاسیس جهت منافع سرمایه داری غرب و بویژه آمریکا بوده و هست و هر جا هم لازم باشد از جنایت به نفع سرمایه داری کوتاهی نمیکنند!

ما امروز به امید چه کسانی هستیم ؟!

امروز نسل کشی در غزه،فردا سایر کشورها!

آیا قرار است اداره زندگی فرزندانمون  به دست این جامعه جهانی جنایتکار باشد؟

سکوت جایز نیست!

گروه آموزش پزشکی و پرستاری طب لاین24 با محکوم کردن جنایات اسراییل و آمریکا در کشتار زنان و کودکان غزه، انزجاز خود را از همراهی این سه سازمان شیطان صفت در این جنایات اعلام  میدارد و خواستار مجازات عاملین و همدستان این نسل کشی می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید